Friday 30 November 2012

ANUGERAH JUARA LAGU 27

Entry yg agak spontaneous ni aku adalah kerana keeksaiten aku tunggu AJL 27 next year which will be staged on 6 Januari 2013 dekat Stadium Putra Bukit Jalil bakal menyaksikan persaingan yg tentunya sengit lagi hangit oleh barisan retis ternama di Malaysia ni , mesti korang pun agak heksaited mcm aku jgk kan .Ahak  *gelak gedik* . So antara finalist yg bakal menggegarkan pentas AJL pd paras 72 skalaritcher ialah :  


Idola – Azlan & the Typewriter
Pelangi Senja – Stacy
Terukir Di Bintang – Yuna
Anak Kampung – Jimmy Palikat & One Nation Emcee
Ombak Rindu – Hafiz & Adira
Tanpamu – Amir Jahari
Lagu – Bed Room Sentuary
Teman Pengganti – Black & RJ
Ku Akui – Hafiz
Simetri – Hazama & Amy Seach
Andai Ku Bercinta Lagi – Mojo
Patah Seribu – Shila Amzah

And 4 hangpa alls pny information , mana2 lagu yg aku bold kan tu , adalah mereka yg bakal aku support dikala mereka perform nanti , sbb mmg masa announcement finalis AJL itu hari , aku mmg expect diorg ni dapat , tp sayang sejuta kali sayang aku agak terkilan di sitiuw kerana lagu Stacy - Kasanova yg mmg aku bajet 2013 penuh kondifen akan layak tdk terlayak , kenapakah , apakah , mengapakah juri2 itew begitu tdk kesedaran bahwasanya si getix 2 akan menggegarkan pentas AJL nnt kalau Kasanova nominated , 
p/s : Uolls haruslah setuju dgn propah mohon kaki beta ni kan ? (angkat kaki kalau satuju)


Pelangi Senja : Setasi

Anak Kampung - One Nation Emcees feat Jimmy Kain Pelikat

Ombak Rindu - Hafiz & Adira

Andai Ku Bercinta Lagi - Mojo

Patah Seribu - Sharnaaz Amzah *ehhh
But nevermind ketersentapan aku agak terjururawat di situ sbb ape , ade lg 1 dance group yg turut telah melayakkan diri mereka iaitu One Nation Emcees - Anak Kampung feat Jimmy Kain Pelikat . *ehhh Jimmy Palikat kan *

So yg balance 2 ialah  Andai Ku Bercinta Lagi – Mojo ,Patah Seribu – Shila Amzah ,
Ombak Rindu – Hafiz & Adira.Dah tentu ketiga-tiga lagu ni pun turut menjadi pilihan kalmbu senupari-pari korang jgk kan sbb paham2 lah reputasi dan mutu vokal diorg ni yg bapak mantop gila babs , *untung ada suara boleh meniaga* (xmampooo)
So rasanya aku xkaget plus muka teruja kalau diorg ni bakal mengisi takhta Lagu Terbaik , Persembahan Terbaik , Tempat Ke-3 & Kedua . Kan3 ?


So here is my expectations for AJL 27 winners :

Anugerah Juara Lagu (LAGU TERBAIK) : Andai Ku Bercinta Lagi – Mojo
Tempat Kedua : Ku Akui – Hafiz
Tempat Ketiga : Patah Seribu – Shila Amzah
Persembahan Terbaik : Anak Kampung – Jimmy Palikat & One Nation Emcees /
Ombak Rindu – Hafiz & Adira
So sama2lah kita saksikan nanti mcm mana diorg perform , yg pasti aku akan rebut tix AJL 27 kalau ada contest or lg baguih kalau ada manusia bersayap pepari nak kasi aku tix free *duck face* . 

No comments:

Post a Comment